۱۳۸۷ آذر ۱۳, چهارشنبه

یه تمرین

وقتی کلاس اول راهنمایی بودم انتخاب شدم تا توی یه فیلم بازی کنم ولی پدرم اجازه نداد و من تا مدتها افسوس میخوردم. اونها برای توجیه من گفتند که آدم باید کارگردان باشه و بقیه رو راهنمایی کنه. فکر کنم خونواده من تو فکر تربیت یک لیدر بودند .به هر حال بعدها در کلاس فیلمسازی انجمن سینماگران جوان هرمزگان شرکت کردم وبا وجود ندادن فیلمنامه نهایی و نگرفتن مدرک انجمن , همیشه عاشق فیلمسازی بوده و هستم و فکر کنم خواهم بود . حالا بشنوید از بازیگری , وقتی از مرحله کارآموزی دوبله به عضو موقت رسیدم همه ایرادم این بود که توی صدام بازی نبود و این به خاطر بازیگر نبودن من بود. شروع کردم به تمرین با نرم افزار SonyVegas 7 . به این ترتیب که قسمتی رو که میخوای تکه میکنی و بعد با میکروفن به جای بازیگرا حرف میزنی و در نهایت رندر میگیری. هر از گاهی هم تمرینهامو نشون میدم تا ایراداش دربیاد. حالا که مدتی از این تمرینها گذشته بازیم هنوز خیلی خوب نیست اما به این درک رسیدم که کجاش غلطه و به نظرم یه بازیگر هم اگه این تمرین دوبله رو بکنه بازیش خوب میشه. چون باید صورتتو مثل خود بازیگر بکنی و با همون حس درحالی که طرف مقابلت نیست تمرین کنی. بعد از این همه روده درازی باید بگم که جسارت کردم و آخرین تمرینمو که روی فیلم Prime انجام دادم اینجا گذاشتم تا نظر دوستامو بدونم درمورد این که صدا به بازیگر میاد یا نه؟ بازیش درسته یا نه؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من راستش اسپيكر نداشتم
در اولين فرصت ميام و با صدا اينو ميبينم
موفق باشي

ناشناس گفت...

سلام
جنس صداتون خیلی خوبه جدی میگم ولی خیلی رو این نقش نمیشینه

آمار بازدید کنندگان