۱۳۸۷ آذر ۲, شنبه

سه زن

امروز شنبه بود و سینماها نصف قیمت و من هم که .... !! خلاصه رفتم سینما فیلم سه زن را دیدم و خداییش پشیمونم. راستش میخواستم کنعان رو ببینم که سانسش به وقت خالی من نمی خورد پس این فیلم رو دیدم. فکر کنم اگه به جای نیکی کریمی همون هدیه تهرانی بازی میکرد کار بهتر از آب درمیومد. نیکی کریمی گند زده بود به بازیگری. البته کارگردانی و تدوین کار هم بی نقص نبود. جالبه در فیلم سه زن , سه مرد خوب بازی کردند. استاد بازیگری "رضا کیانیان" , بازیگری که با بازی در یک سریال تلوزیونی متوسط با بازی خوبش درخشید "بابک حمیدیان" و بازیگر تازه کشف شده " صابر ابر". پگاه آهنگرانی هم که خیلی بد بود . ناراحت شدم که چرا بازیگرای زن نمیتونن راحت بازی کنن. فکرشون رها نیست و ... داستان فیلمو نمیگم شاید خواستین برین و ببینینش اما توصیه میکنم شنبه یا سه شنبه که بلیت سینماها نیم بهاست تشریف ببرین.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

يه چند روزي نبودم
ببين چقد بروز كردي......
جالب بودند ..
متاسفانه منم اين فيلمو ديدم

آمار بازدید کنندگان