۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

در خیابان

1- وقتی تنها زنی باشی که توی مغازه های جمهوری دنبال لوازم صدابرداریه ، اونقدر تابلو میشی که وقتی رفتی مغازه بعدی یارو مغازه داره میگه آها شما همونی هستی که میکسر بدون افکت میخواد؟
2- بعضی از این راننده تاکسی ها انگار آرزو داشتن بدلکار بشن اما نشدن و حالا باید تمام مهارتشون رو به رخ مسافرای بدبخت بیچاره بکشن. باشه آقای راننده اگه روزی کارگردان شدم مطمئن باش دعوت به کار میشی، فقط قول بده دست از سر این مسافارا برداری.
3- تازگی ها یه فیلم خیلی خوب دیدم به اسم جولیا با بازی فوق العاده تیلدا سوئینتن. به تمام دوستان فیلم بین دیدنشو توصیه می کنم.

۶ نظر:

روح اله بلوچي گفت...

سلام.....خوبي ...چقد نوشته هات خوبه...

آیدین احدیانی گفت...

hala dastgahe effecto inaro vase chy mikhay?

بنفشه خاتون گفت...

هیچ معلوم هست کجایی؟نکنه رفته باشی .هرچی رو پیدا نکردی نگران نباش به من بگو برات میارم:))

Madamin گفت...

سلام دوست هم نامم
خوب هستین؟
سال نو مبارک
انشالله سال خوبی داشته باشید

majid habibi گفت...

سلام خانم شریفی
سپاسگذارم از کامنته تبریکتون
من هم عرض تبریک دارم و براتون آرزوی سالی سرشار از پیروزی و سلامتی
می کنم.
امیدوارم امسال سالی پر از کارها و همکاریهای موفقیت آمیز برای همه ما باشه.

روح اله بلوچي گفت...

نبود....مونترال..داريم ميريم ها...جا نمونيد..
مونترال 3 نفر...
مونترال 3 نفر...

آمار بازدید کنندگان